Wordfeud

Jag har blivit beroende av wordfeud. Det är faktiskt roligt även fast ordlistan är mobbad. Som trots att den inte accepterar ett hederligt ord som RA, accepterar ett sådant tarvligt ord som NÅT. Aja Linda är hemma hos mig (Alicia) och vi har sett på Gossip Girl fast sen slutade Linda att kolla för att hon inte förstod vad någon sa. Det är klart att jag inte gjorde! De pratar en sådan sluddrig amerikanska att man inte ens märker att de pratar engelska. Det låter ju som om de mumlar i sömnen! suck. Goda nyheter. JAG KAN SE PÅ JEDWARD PÅ LÖRDAG :D Hajken blev framflyttad. Till på lördag kl 17 men ändå. Imorgon har vi prov GAHHH fast jag har prov på måndag istället :( Hoppas du är frisk då Maria :)
Bara en sak till angående det här med Wordfeud. Visst är det kul, men jag spelar ju självklart inte Wordfeud. Jag spelar alfapet i stället! Vi satt och spelade det på rasten idag (inte Alicia såklart, men mina lite mer kultiverade klasskamrater), som en protest mot digitaliseringen av allt som förblir bäst analogt.

Linda
och Alicia

Kommentarer
Postat av: Maria

ok this is being a bitch men



Linda



"wordfued"



nope

2011-09-16 @ 18:20:21
URL: http://varforharvienblogg.se
Postat av: Linda

Vad babblar du om? Jag ser inget "wordfued". Ser du?

2011-09-16 @ 23:36:14
URL: http://varforharvienblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0