/svimmar över tangentbordet

No, really, jag mår bättre nu, fast det var nog ganska bra att jag gick hem.
(RESUMÉ:) Jag har varit riktigt yr dom senaste dagarna, så jag var tvungen att gå hem från skolan.

W/E, jag tänkte lägga upp något roligare än en textpost. Tyvärr har jag inget roligt, så ni får en bild istället. ;O Den var skissad på insidan av mitt mattehäfte, så jag piffa' upp den lite i Photoshop.Avlång bild whoaaaa.
Fun fact, jag ritar Karkat så mycket att jag börjar få slut på filnamn åt bilderna. Den här heter karkotte.png.
Kanske borde jag namnge dom karkat1, karkat2 osv men det här är både roligare och mer personligt. Och så får jag ett helvete med att leta upp bilderna senare. Jag menar, "nahjustkidding" och "bannyd". What even.
Sen finns det bildnamnen från mina wapanesedar, också. "Fuyunekooo", "maidpandan", och "MisaMisa" 8/;;;;;



...Alltid när jag ritar Karkat får han så långa ben. why

/Maria, som inte pallar vara anonym längre, och som blivit ganska illamående av att sitta vid dataskärmen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0