spammen fortsättteeeeeeer

Och jag som precis länkat bloggen på facebook aaahhh vad ska folk tro

Ok så jag har börjat titta på möjligen det töntigaste någonsin. Men till mitt försvar har det en löjligt stor fanbase och jag ville inte vara utanför. Som sett på http://bronies.memebase.com/ haha
För er nyfikna hahahahah jag kan inte sluta skratta åt mig själv

Men, så tänkte jag; Huvudpersonerna är ju sex pers! Precis som vi! Det måste vara ett TECKEN--
Så jag gjorde det här testet: http://www.quizazz.com/quiz.php/888694/Which-My-Little-Pony-Friendship-is-Magic-pony-are-you/ , men mest för att jag ville lägga upp en sån där grej på bloggen. Länkat för dom som vill vara med på det roliga dvs ingen .Which My Little Pony: Friendship is Magic pony are you?



Twilight Sparkle
An all-round goodie, you're noble at heart and strict about following morals. Your intellect surpasses the common pony; you have a great eagerness to learn more and fill your mind with knowledge. While you can sometimes be labelled as a "smarty pants", you always keep true to yourself and would much prefer to stay your brilliantly-brainy self than become someone you're not. A lot of people would consider you an excellent role model; not just because of your intelligence, but because you're also so genuine and virtuous.

Take this Quiz · Browse Quizazz



Jag blev huvudpersonen suck itttttt

Och jag avslutar med bilden jag slösat kvällen med att rita (medan jag tittat på avsnitten he) HUR RITAR MAN ENS PONNYS????

wow idk den såg finare ut förut

/Tja ba från bloggspammaren Maria som lovar att dra ner på bloggandet OTL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0