Presentationsgrej

Hey, så eftersom vi är en ny blogg och vi är flera som delar den, varför inte göra en presentationsgrej? Hursomhelst gör vi en presentationsgrej.

Första personen, dvs hon som skrev det där^ kan du (jag antar att vi högst kan ha ca en läsare) kalla MB. Mamsen säger att man inte ska säga sitt namn till främlingar!!!!!1 haha sorry. Mina main hobbies är bl a att rita, och hålla på med musik. Jag är galen i gillar Homestuck i skrivande stund, så jag är ledsen, men förvänta er massa fan art och lite svammel. Här får ni en självbiografisk bild.
no comments



Eh, jag då, den andra personen kan ni väl kalla LK. Roligare än så kan jag inte komma på. Jag gillar manga och sådant där japanskt grejs, och jag gillar inte särskrivningar och när folk inte kan skilja på de och dem (det kan de aldrig). Jag tycker om att gå på konvent också, fast det enda jag gör är att spela varulv och vika pappersstjärnor.

Notera att det finns annat folk också, men de är inte här för tillfället. Förhoppningsvis presenterar de sig själva snart, och det här behöver inte bli en tvåmansblogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0