in which maria jämför bilder, diskuterar homestuck yet again och slänger in engelska ord om vartannat

Och skriver gigantiska rubriker, tydligen.

Då jag inte har några speciella planer idag (Ingen Jedwardspelning för mig, då jag fortfarande hämtar mig från lägesyrseln)har jag suttit och ritat i stort sett hela morgonen. Ifall det går vägen ska det bli mitt nya almenackeomslag. :)

Hursomhelst, jag kom ihåg Alicias kommentar om att Vampire Diaries har ALLT. Vampyrer, häxor, spöken, you name it! Men jag tror jag hittat en värdig fiende. Ett, eller kanske två sammansatta ord, HOMESTUCK. För ni lyckligt ovetande är HS en webbserie av Andrew Hussie. Läs den, så kommer det underlätta mina framtida svammel lite ;) http://www.mspaintadventures.com/)

Homestuck har
  1. troll
  2. utomjordingar (som är trollen, men w/e)
  3. häxor
  4. vampyrer
  5. coolkids
  6. robotar
  7. spöken
  8. knarkare sort of
and many moooooore

Och nu, till bilden jag ritat på, allt för att förlänga det här gudsförgätna inlägget.
lägger upp den på min deviantart ocksåthis is silly
Grimdark!Rose och Rainbowdrinker!Kanaya

min tecknarstil går igenom en lite awkward pubertetsfas nu men jag är ganska nöjd w/e w/e
Prövade att minska halsarnas girafflängd i photoshop, men gjorde det inte för det såg också ganska konstigt ut???

Ganska glad att jag börjar gradvis försvinna ur min mangafas,,
jag menar, jämför det där med det här
hehehehe kawaii desuminns ni guys? :)


Ciao! /Maria, ökänd bloggspammare

EDIT: Haha, ursäkta! Min lilla korrektur fungerade inte så bra som förväntat....Därför blev den här uppbumpad.  Men glöm inte min fina video jag postade förut! :(

Kommentarer
Postat av: Linda

ok this is being a bitch men



Maria



"pubertetsfras"



nope

2011-09-19 @ 09:26:16
URL: http://varforharvien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0