Damon, Jedward och... scouterna?

Maria du la ut den på facebook.  Suck. -.-
Hejsan, jag har inte bloggat på ett tag.
Det beror mest på att jag har:

•sett första avsnittet av  the vampire diaries säsong 3
•varit på en gratis spelning med Jedward
•varit strandsatt på en öde ö utan mobil eller dator

Första avsnittet av VD var AWSOME :D <33
Älskar Damon <3
Om ni inte vet var vampire diaries är så får ni söka upp det eller se på den omedelbart för den är bäst C:

Damon, Elena och Stephen

Spelningen med Jedward var också jätterolig fast det var sjukt mycket folk och jag är ganska*hrm kort så jag såg typ ingenting XD Och om jag inte har nämnt det så ÄLSKAR JAG JEDWARD. Däremot älskar jag inte deras musik, den suger, tyvärr. Men de är coola och roliga och skojiga och söta och sjuukt snygga <333333
http://www.youtube.com/user/JEDWARDTV#p/u/8/58gnn96o9LA

John Grimes till vänster och Edward Grimes till höger

Sista punkten. Ehh jaaa... Det var en invigningshajk och vi blev kidnappade av de äldre scouterna. Vi blev förda med ögonbindel till en liten ö där vi skulle samla ihop mat och utrustning som de hade hängt upp i träden. Sen satt vi och hade  allmänt tråkigt fast det var ändå jätteroligt :P
Tyvärr har jag ingen bild efersom jag inte hade någon mobil (gahhhh).
Det var allt jag hade att skriva nu tror jag så hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå, vi fick faktiskt 10 besökare dagen jag länkade! Det är dem flesta någonsin! lol

2011-09-21 @ 07:24:52
URL: http://varforharvienblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0