*trummvirvel* DAG 4!

Eftersom det inte verkar som att Maria kommer att göra dag 3 så tyker jag att vi ska göra dag 4 :D

Update: Dag 4-Mina bästa vänner

Mina bästa vänner är lindamariaeimairismalinochvera. Okej det där kanske inte säger er så mycket men mina bästa kompisar är iallafall de som har den här bloggen, alltså Linda och Maria + fyra till som heter Eima, Malin, Iris och Vera fast Vera är lite mobbad för hon är ett år äldre och är inte med i vårt C0oL4 gäng 'Fudge girls' a.k.a Manga, Gossip girl eller typ TöntigaochjättebraBöckerssomHarryPotter.

Ja det var typ det. Jag tänkte lägga upp en bild fast sen visste jag inte om alla ville vara med så jag struntade i det C:


MANET
Jag gillar inte inlägg utan bilder så det fick bli en favorit i repris helt enkelt XP
God Jul /Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0