Presentation day 1

Jag heter Alicia och jag är 14 år. Jag gillar choklad väldigt mycket, faktiskt söta saker i allmänhet, jag har gillar allt som har med vampyrer att göra (twilight, ja-random kopior av twilight, ja-andra snygga glittriga vamyrer, ja-blodiga mangavamyrer, JA osv. The list is oändlig). Ehm jag gillar också random tv-serier som t.ex OC One tree hill, Gossip girl och Vampire diaries eller som alla coola personer säger, VD (obs. ironi). Ehm vad mer? Jag är ibland väldigt otålig som typ när man gör ett jättejobbigt mattetal i tre timmar och sen så blir det FEL GAAAAH. den sortens otålighet. Ja det var typ det, man kan ju inte avslöja för mycket :P

Goodnight alla jättemånga braiga läsare C:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0