Presentation, dag 1

......fast jag har redan presenterat mig??

Jag heter Maria, och har i skrivande stund en svullen kind och svårt att prata, pga käkoperation. Jag har 4 aktiviteter i veckan (/skryter) bl a kör, piano, och teater. Jag spelar också flöjt med Linda, och det var genom henne jag lärde känna Alicia.

Jag har en mänd töntiga intressen, däribland musikaler och tecknade serier såsom Fables, Homestuck och Adventure Time. Jag följer Glee, och är ett fan av Starkid. Aktiv tumblranvändare och har börjat kolla på Doctor Who för att fatta vad typ hela tumblr snackar om. Är dock på första avsnittet;;;

Jag ritar mycket, mest fanart och har en dA på http://stabiro.deviantart.com/

Jag har en katt, hon ser ut som en av bakgrundsdansarna i Cats, fast tjock.

Det var ungefär allt om mig! Ciao.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0