NEVERMIND ID FIND...SOMEONE LIKE YOOUHOO-OOO

DON'T FORGET ME I BEG ok screw that jag kan inte texten

Jag har sorgligt nog blivit förkyld. (Linda, stanna hemma om du är sjuk så smittar du inte..............) Få se om jag kan åka till Uppsala ikväll ändå. Planen var att se Tolvskillingsoperan :)

Jag kände behovet att blogga lite själv också, nu när Alicia lagt upp sina fina bilder! Och jag kan inte blogga om något annat än mina teckningar så....
lmaolmaooo
Det här var en skiss jag hade förberett för Alicias födelsedag (Måndag!!)  men NOPE HAHA. För det första,,, deras ansikten, och uppläggningen var på tok för lik bilden jag ritade för ganska länge sen kolla lmao jag upprepar mig själv

Vår skarvade sladd som man behöver för att skanna saker till den här datorn /skriva ut stuff är trasig så jag kommer inte kunna lägga upp så mycket bilder på ett tag :(

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0