Dag två. Jag tror att gemene man på föregående inlägg förstått vad dag två innebär, så jag behöver inte skriva det.

För det första, jag har redan presenterat mig så jag behöver inte göra det igen. För det andra, kameror, öde öar och datorer går inte ihop. Alltså ingen nytagen bild. Jag skulle kunna beskriva hur jag ser ut, men jag tvivlar starkt på att det skulle bli särskilt intressant.
Över till det roliga! Tio fakta om mig:

1. Jag är nykterist, och det är riktigt kul(även om det inte direkt är någon skillnad från hur det var innan, eftersom jag är minderårig).

2. Jag är en fetare besserwisser än Alicia, eftersom jag inte gör fel på riktigt. Jag kan alltså rätta folk med gott samvete.

3. När vi ändå är inne på det spåret kan jag nämna vad jag i egenskap av besserwisser stör mig allra mest på. De som inte kan skilja på sniglar och snäckor, och de som inte kan skilja på mossor och lavar. Vilket ingen utom jag och biologerna kan. Jag hatar er alla.

4. Jag tycker att tysk grammatik är väldigt vacker, vilket förmodligen är Cornelia Funkes förtjänst. Kommateringen! Verbets placering i bisatsen! Citattecknen!

5. Eridan är mitt favorittroll i Homestuck. Eller borde jag använda imperfekt? Jag sörjer djupt här. Apropå det, jag har cirka 500 sidor kvar till sida 6000 nu. Så jag är sådär härligt halvt efter alla.

6. JAG tycker fortfarande om manga och anime, jag ägnar mig bara inte så mycket åt det längre. Dock tror jag att jag inte skulle klara av att läsa One Piece just nu, alla ljudeffekter rör till allt.

7. Jag går på flöjt, teater, frilufsare, orientering och bild- och formkurs. Slå det den som kan!

8. Och på teatern är det nu bestämt att vi ska spela Romeo och Julia. Marias teatergrupp ska göra ett collage om mod. Jag skulle tro att vår pjäs är liiite roligare. Liiite.

9. Jag tenderar att ogilla vad jag gillar och gilla vad jag ogillar, för att i slutändan inse att jag hela tiden gillat det jag ogillat och ogillat det jag gillat. Så lita inte på mig!

10. Jag är världens sämsta religionskritiker. Vad som en fridfull SO-lektion börjar i en debatt om Noaks ark slutar i att jag drastiskt skriver DÖDA i min debattpartners skrivbok.

/Linda (som precis NU kom på att hon glömt en massa viktiga saker! Varför skrev hon det där om religonskritism? Hon borde ha tagit med något om Fantomen istället!)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Seriöst, du verkar vara världshistoriens skönaste människa!

2011-11-27 @ 19:32:06
Postat av: Linda

Vänta, skämtar du? Men, typ, tack, antar jag.

2011-11-30 @ 23:43:39
URL: http://varforharvien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0