Dag fyra.

Eftersom Alicia förekom mig här, så behöver jag väl inte rabbla upp alla mina vänner igen. Fast jag skulle vilja göra ett tillägg. Utanför vårt härliga fudge-gäng är min bästa vän Affa (vilket självklart inte är hennes riktiga namn, det vore ju urdumt), vars blogg det finns en länk till nere till höger. Hon är min mobbade ett år äldre vän.
Sen har jag ju en massa vänner UTANFÖR skolan också, som jag fått på mina konvent. Dock verkar mina närmare vänner misstänka mina konventvänner för att vara fantasifoster. Detta är absolut fel. Absolut.

Förresten, var inte bloggen till för att berätta om vad som hänt under dagen och liknande tjafs? Nu babblar vi bara om oss själva istället. Jag tänkte bryta trenden och berätta vad jag har gjort den senaste timmen; jag har arbetat med mitt arbete om (KONSTPAUS)Teophastrus Bombastus Phillipus Aureolus Augustinus von Hohenheim. Det är en man med ett namn som heter duga.

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0