dag fyra

WOW jag är inte lite sen HA.HA.HA Vi gör så här, jag beskriver ett par av mina vänner, så vet ni vilka ni är :) Och, jag kanske inte kommer ta alla + jag skriver gggggganska kortfattat.

(kamraterna kommer inte i någon speciell ordning)

Vän 1: Jag skulle säga att du är en av dem som har haft störst inverkan över mitt liv. Många av vännerna jag skriver om nu har jag träffat genom dig på ett eller annat sätt U H U
Jag tror du tar fram mina konstigaste sidor, giraff-alter egon etc, men ärligt talat var det det jag behövde efter att ha varit en ganska blyg unge. Tack V u V. För att väga upp snyftinlägget, påpekar jag att du är JOBBIGT. BESSERWISSRIG. Dessutom är skämten om fast mat inte roliga längre

Vän 2: Vi hängde oftare i 6an-7an men jag uppskattar dig fortfarande mycket som vän. Du lyser upp tråkiga franskalektioner med dina akvariumspingviner och är typ...någon jag ser upp till....talangfulla människa...... Tack för att du stöttat mig på alla idrottslektioner som den konditionslösa människan jag är ; ~ ; (Krya på dig också!)

Vän 3: Du är en bra vän för att man kan göra mycket med dig inte på det viset,,,. jag anser dig vara en av de töntigaste medlemmarna i vårt gäng, ärligt talat, med Twilight och Jedward och whatnot, men du är liksom ganska cool med det idk. Du tar också mina töntiga intressen med en klackspark måns zelmerlöw och har bra sinne för humor. Ofta. Ibland. Ok nej egentligen inte. Jag hoppas vi kommer kunna spela tillsammans mer i framtiden, jag väntar på det där flickbandet alltså

Vän 4: Schysta tjejen med senaste nyheterna inom anime- och spelvärlden. Håller koll på allt för oss oansvariga, och har stort tålamod måste jag säga! Förlåt för alla gångerna vi glömt dig OTL
ps. väntar med iver på att du skaffar dA hahahha

Vän 5: Coolaste katten, liksom många av mina vänner en besserwisser, men verkar acceptera det. Typ. Inte så mycket. Ett levande bibliotek när det gäller franskagrammatik, punkmusik och urtidens tidperioder. Lär mig om allting från manlig anatomi till hur man gör mandelmassa. Någon att dela kulturen och musiken i mitt liv med, hehe och den enda som riktigt hakade på Rocky Horror Picture Show. Tillför den anarkistiska synvinkeln i gänget och startar en jävlarns massa debatter. Oh, och glömde jag nämna all jakt efter killar GDI YOU...
Men saker att tänka på: Bränn inte sönder dig när det gäller skolan :( Och lämna oss inte för café 44......

----

Man wow det var ett långt inlägg. Jag ber om ursäkt över att jag är så känslosam, jag blir bara lite konstig av att skriva. Tänk vad jobbig jag skulle bli ifall jag började dricka. Kan ni tänka er fyllesamtalen och/eller smsen HAHA.
Jag ber lite om ursäkt till den enda person som kanske läser vår blogg. Det här inlägget var fullproppat med internskämt. Fråga om du undrar nåt i guess??

Förlåt mig för all text. Jag lämnar er till denna hälsning:





citronglass

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0