Dag 03-hur jag ser ut en vanlig skoldag

Oj jag missade visst en dag men om man missar en dag tar man den väl senare I guess.

Alltså gaahh jag hittade typ INGEN bild på mig där man ser hela mig, jättekonstigt. Antagligen för att jag är proffsfotografen och ingen annan kan ta lika bra bilder. Eller för att jag bara har mina egna bilder på min dator och för att man inte tar så många helkroppsbilder på sig själv :P

Anyway jag hittade en bild från i somras där jag förövrigt ser jättesur och konstig ut. Hon till höger är min kusin henne kan ni ignorera.
jag
Typ så här brukar jag se ut, jag gillar blommiga, spetsiga och söta kläder hihi. Plus ett par jeans typ. :3 btw jag är även deltids lolita(japansk modestil, googla det) fast det är jag bara på konvent och random japanevent (HAHA RIM).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0