Dag 02 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig

(Linda missade dag 1!)

Okej, så, en nytagen bild på mig:

Min kind är så svullen efter käkoperationen ; _ ;
Skämt åsido, så kan jag visa upp min lagom luddiga twitterprofilbild, ännu en gång:
aaaaaha.ha.. suddig

Då till faktapunkterna, sånt är alltid kul!

  1. Jag spelar piano och flöjt. Flöjt spelar jag tillsammans med Linda.
  2. Jag följer Måns Zelmerlöw på twitter och njuter av varje sekund
  3. Jag dricker inte läsk/kolsyrade saker haha;; eller jag tvingar i mig en klunk då och då.
  4. Jag har en dålig vana att bete mig som om jag vet mycket om en sak när jag egentligen knappt har en aning om vad det är– t ex Supernatural, Doctor Who haha
  5. ^apropå det säger jag mig vara ett fan av The Ark men jag har hört typ... 3-4 låtar??
  6. Jag hade och har fortfarande en crush på Magical Mr Mistoffelees från Cats-filmen

7. Jag lovar, jag är inget fan av Justin Bieber, men jag försvarar honom liksom automatiskt om nån hater kommer?? Jag gillar bara inte när människor ska avsky och önska döden utan nån riktig anledning;
8. Jag tycker ordskämt är SÅ HIMLA KUL......
9. Jag säger mig respektera andras åsikter, liksom vara cool med saker, men lita på att jag förmodligen kommer börja argumentera ifall du tycker rakt emot vad jag tycker..
10. Jag har en gång börjat grina till låten Maria från West Side Story LMAO jag tror det sammanfattar hur musikalfjantig jag är;;;;;;;

Slutsats: Jag är en aning dubbelmoral och gillar ironiskt(?) många av dom töntigaste halvaktuella, svennepopstjärnorna.

//ciao maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0