DAG 02 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig

Jag tänkte att jag behövde variera rubrikerna lite.

Så till ämnet: en nytagen bild på mig själv. Oh wtf ingen läser ändå den här bloggen, jag tar en bild på mig själv. /Enormt fin bild Maria,den första alltså C:/

Och så vad det tio faktapunkter då.

1. Jag gillar töntiga tv serier som tex. Gossip Girl (jag känner att detta blir lite upprepning :P) och innan jag kände till tv-serien trodde jag att den hette Lipgloss Girl ungefär så visade den sig vara, fast lite bättre.

2. Nya roliga komedier som typ Baksmällan, Johnny English och Mr Bean(okej den var inte så ny) tycker jag egentligen är ganska tråkiga :P men jag sitter ändå där och typ ha. ha. ha. Däremot mina töntiga tvserier tycker jag är jätteroliga.

3. Jag är en fet besserwisser, fast mest mot mina kompisar som också är feta besserwissar så det märks inte så jättemycket om inte med någon annan.

4. Jag älskar att sticka och virka så mina kompisar brukar kalla mig för mormor eller gumma C:

5. Jag älskar att spela wii golf så mina kompisar brukar kalla mig för morfar eller guppe C:

6. Hehe undra om jag egenligen är 74 isället för 14.

7. Jag har varit en stor manganörd, faktum är att alla vi på den här bloggen har varit det/rubbar den hemliga identiteten/ :P

8. Jag gillar att titta på bak och matlagningprogram men mest för att typ 'åh vilka goda muffins! Dom ska göra någon gång' fast sen gör jag dom aldrig.

9. Jag läser flera random fotobloggar. Nu är inte det så konstigt eftersom jag har en systemkamera men grejen var att jag typ gjorde det för ett halvår sen också.

10. De ultima!JAG HATAR FLYGPLAN. Eller inte. Jag har typ ingen rolig faktapunkt kvar. Eller kanske att jag typ älskar att gå runt i regnjacka och regnbyxor. Och då menar jag inte i skolan eller på stan utan typ på scouterna när vi har hajk och seglar eller på landet. Men det är så skönt att typ kunna sätta sig på något blött eller plaska i vattnet utan att bli smutsig :D oooookej alicia. säger alla.

Aja det var alla det...dom blev ganska långa men bra. säger vi :3
Good bajs /Alicia






Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du inte Baksmällan? Jag är ledsen, men vi kan inte vara vänner längre Alicia



--hahaha jag tycker egentligen så mycket om den tho



du läser aldrig kommentarena längre ändå

2011-10-21 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0