Samma som ovanstående

Appropå Marias inlägg. Hu jag känner mig när jag åker hem från skolan:

Dag x: Jag äger. Skönt att jag slipper plugga till spanskan och musiken, jag kan ju redan allt. Varför det? Jag är är bäst helt enkelt. Vad roligt det va idag i skolan och på pianot, åh jag längtar hem till min kamera så jag kan ta ännu flera mästerverk med den, Instagram är så roligt och jag har fler followers än Eima, gud vad många bra och roliga vänner jag har, oj jag hade mycket pengar just nu osv.

Dag y: Jag suger. Jag kan bara dåliga skämt och pratar om oviktiga saker. Jag har fyra prov att plugga till, jag kommer att få F i alla ämnen ochj jag kommer spela fel på pianokonserten. Igår var jag taskig mot alla min kompisar och de hatar mig, jag måste säga förlåt. Jag är trött,  den här dagen var jättetråkig och jag vill egentligen bara ligga och dricka te och se på film. Alla fotobloggare som jag följer tar sjuukt bra bilder och jag själv är bara en dålig Noob med en bra kamera, jag har bara strumpor med hål i, inga pengar, brödkanter, smält smör och jordens undergång.

Ja, det är ju lite varierande som ni kanske ser. Oftast är det väl en mix av dessa dagar. Men jag har faktiskt inte heller så dåligt självförtroende :)

Godnatt nu tror jag att jag somnar på tangentdngy&oaNJL/gjsab

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Typ såna skämt. Finns det något tråkigare liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0