Dag 5: Vad jag stoppar i munnen under en dag

motstår lust att dra BJ-vitsar,,,,,

Ok, få se här. Jag går igenom hur en vanlig dag ser ut på ett ungefär. Njut av hur onyttigt och/eller konstigt jag äter.

frukost:
  • yoggi yalla boysenbär, blåbär och hallon eller apelsinjuice
  • sånt där runt polarbröd och skinka
  • oboy
lunch:
  • vad för skolmatsskräp vi nu har, är det potatisbullar äter jag knäckemackor endast
  • mjölk
mellanmål:
  • bananer, riskakor, något sånt
middag:
  • idk det variear ju ganska mycket men jag äter EN MASSA. PASTA.
  • +köttbullar eller prinskorv och falukorv
småätande av följande:
  • honungsyogurt
  • marabou mörk eller lindt-choklad *Q*
  • körsbärstomater
  • halstabletter
Tur att jag gör det här nu när jag kan tugga igen. Annars skulle det se ut såhär:
  • yogurt
  • yogurt
  • bananyogurt
  • soppa
  • yogurt
  • mina egna tårar det är inte okej att bara kunna äta flytande
Oh. Jag antar att jag stoppar tandborste i munnen också. Men det kanske var underförstått.

/Maria (två inlägg i rad!)

EDIT: visar sig att detta egentligen är dag 6. well fuck :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0