Den förlorade bloggaren återvänder.

Okej, jag vet inte VAD som gjort att vi inte bloggat men nu måste uppehållet få ett slut! Jag tror att det kan bero på att i takt med att vi närmade oss jullovet och läxtrycket lättade, fick vi så mycket tid över för allt roligt vi villa göra att det där med bloggandet kom i skymundan. Eller så var det för att Eima skrev så obeskrivligt bra att vi är rädda för att alla våra inlägg ska blekna bort i jämförelse.

Så, till bloggandet. Just nu sitter jag i en stuga på Ingmarsö, som är en ö i skärgården. Vi firar av tradition alltid nyår härute. Inte vet jag varför, men tradition är tradition, så är det. Nåja, det är riktigt mysigt. Jag har med mig pärlor och paljetter att pyssla med, och kostymdraman och Miyazakifilmer att se på. Och så förstås, pricken över i:t. SUNES JUL. Briljantare julkalender har sällan skådats.

God fortsättning!
Önskar Linda.

Kommentarer
Postat av: fredrika

uppehållet måste ta slut snart! det har snart gått en månad! om ni inte skriver snart slutar jag följa eran blogg!



2012-01-24 @ 17:35:05
URL: http://skriv snart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0